Az Allianz Hungária bővíti sikeres digitális megoldásainak körét
A biztosító március végén a gépjármű-felelősségbiztosítási károk esetében is elérhetővé tette ügyfelei és a hozzá forduló károsultak számára az eddig csak Casco-kárügyintézésben használt, azon a téren már közkedvelt Online Kárstátuszkövető alkalmazását.
Az Online Kárstátuszkövető alkalmazással az ügyfelek számára könnyűvé, kényelmessé, bárhol és bármikor hozzáférhetővé válik a kárügyintézés folyamata. A szolgáltatás bevezetése volt a 2019-es év egyik fókuszpontja az Allianz Hungária digitalizációs fejlesztéseinek. A vezérelv az volt – a magyar piacon három évtizede jelen lévő Allianz Hungária számára – hogy a kárügyintézés során végig ügyfelei kezében maradjon az irányítás annak köszönhetően, hogy a biztosító valós idejű információkat szolgáltat számukra kárügyük alakulásáról a hét minden napján, a nap huszonnégy órájában.
Az Online Kárstátuszkövető alkalmazás segítségével arra is lehetőség nyílik, hogy az ügyfél azonnali emlékeztetőt kapjon, ha a folyamat során további dokumentumot kell csatolnia az ügyintézés folytatásához, lerövidítve ezzel a kárrendezés idejét. Az alkalmazás a folyamatot négy egyszerű lépésre osztja: a kárbejelentés, a kárszemle, a javítás, vagy egyezség és a visszajelzés szakaszára. A Kárstátuszkövető használata egyszerű: miután az ügyfél telefonon, vagy interneten bejelentette káreseményét, egy linket kap az Allianz Hungáriától, amelyet bármilyen internetkapcsolattal rendelkező számítógépen, vagy okoseszközön megnyithat, és ezen keresztül láthatja, hogy a négy közül melyik fázisban tart a kárügyintézés.
Az alkalmazás magyarul és angolul is elérhető, mentes mindenféle biztosítási zsargontól, és felhasználóbarát felülettel rendelkezik. Az Online Kárstátuszkövető az Allianz Hungáriánál megkötött casco-biztosítások mellett immár gépjármű-felelősségbiztosításoknál is alapvető szolgáltatás, amelyet nem szükséges külön igényelni, és használata nem jár semmiféle többletköltséggel. Ez az alkalmazás egy, a biztosítási piacon egyedülálló funkció, amelyet a csomagkövetési szolgáltatások ihlettek, és az Allianz Hungária ezzel megteremtette a kényelmes, nyomon követhető valamint átlátható kárügyintézési folyamatot minden ügyfele, valamint a kárrendezés során vele kapcsolatba kerülő károsult számára.
„A korábban bevezetett, és most továbbfejlesztett digitális megoldásainkkal célunk, hogy ügyfeleink minél egyszerűbben intézhessék és követhessék nyomon kárügyeiket. A Casco-biztosítások esetében az Online Kárstátuszkövetőre kapott visszajelzéseink pozitívak, az ügyfél élmény mérhetően növekszik, és ügyfélközpontú szolgáltatásaink jól láthatóan kedvező fogadtatásra találtak biztosítottaink körében. Ezek a sikerek ösztönöztek minket arra, hogy az alkalmazást egy szélesebb kör számára is elérhetővé tegyünk, így a gépjármű-felelősségbiztosítási termékünk is integrálásra került, az Online Kárstátuszkövető alkalmazásunkba, amellyel ügyfeleink naprakész információkat kaphatnak kárukkal kapcsolatban. Az Allianz Hungáriánál hiszünk abban, hogy az ilyen és ehhez hasonló digitális szolgáltatások jelentik a jövőt a biztosítási szektorban. ” – fűzte hozzá a fejlesztéshez dr. Pápay Zoltán Szilárd, a biztosító market menedzsment-igazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- Új, kárrendezést egyszerűsítő digitális megoldásokat vezet be az Allianz
- Egyre népszerűbb a digitális kárbejelentés
- Biztonsági tippek és okos megoldások autósoknak
- Allianz online kárbejelentés: gyors, egyszerű és kényelmes
- Így jelenti be a vagyonkárokat a magyar!
- Eszközök az otthon kényelme és biztonsága szolgálatában
- Mobil bankkártya-terminál: új mobil fizetési megoldás a biztosítási piacon
- Online számlafizetés már az Allianznál is
- Ismét az Allianz Hungária lett "Az év internetes biztosítója"
- Az Allianz Hungária lett az év internetes biztosítója
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ezekkel a gumikkal télen is biztosan célba ér a fuvar!
A Bridgestone, a prémium gumiabroncsok és fenntartható mobilitási megoldások globális vezetője bejelentette új prémium téli gumiabroncsát kisteherautók számára. A Bridgestone a Duravis Van Winter ENLITEN-nel a kisteherautó-flották tulajdonosait támogatja a mindennapi téli felhasználás közben, amellett, hogy segít csökkenteni a teljes tulajdonosi költségüket (azt, hogy a termék a teljes élettartama alatt mennyibe kerül a vállalkozásnak).
Teljes mértékben napenergiával működtethető a Lenovo üllői gyárának innovációs központja
Új, a nagy teljesítményű számítástechnikai (HPC) innovációkat ellátó napelemeket telepített a Lenovo üllői gyártóüzeme. A vállalat 2023 októberében átadott létesítményében működő globális innovációs központja ezáltal azt is biztosítja, hogy az ügyfelek 100%-ban napenergiával tesztelhessék a HPC-munkaterhelést.
Így működnek majd a távfelügyelt boltok
A közelmúltban jelentették be, hogy rövidesen Magyarországon is elindulnak az első úgynevezett „hibrid” boltok, melyek nappal a ma ismert formában, a megszokott nyitvatartási időn kívül pedig személyzet nélküli üzemmódban várják a vásárlókat. A lehetőség technikai feltételeiről, illetve a használatának módjáról a megoldást fejlesztő Laurel Kft. május 15-i retailkonferenciáján közöltek részleteket.
Az AGON by AOC bővíti az új G4 gaming termékcsaládot
Az AGON by AOC – a világ egyik vezető gaming monitor* és IT-kiegészítő márkája – bemutatja a G4 sorozat legújabb tagjait az elismert AOC GAMING portfólióból, a 23,8 hüvelykes (60,5 cm) 24G4XE és a 27 hüvelykes (68,6 cm) 27G4XE modelleket. Az idén bemutatott, formabontó, lopakodó repülőgépek által inspirált dizájnnal rendelkező új G4 sorozat, a 24G4X és 27G4X állítható magasságú Full HD modellekkel, valamint a QHD Q27G4X modellel, már elérhető a piacon.
Először szerzett aranyérmet magyar csapat a Nemzetközi Informatikai Csapat Diákolimpián
Az idén Szíria által rendezett Nemzetközi Informatikai Csapat Diákolimpia (IIOT) világversenyt a miskolci Földes Ferenc Gimnázium diákjai nyerték meg a tíz résztvevő csapat közül. A világverseny előkészületeihez is jelentősen hozzájárult Magyarország, hiszen az idei versenyre kiválasztott feladatok kétharmadát magyarok állították össze.