Újabb két rész érhető el a Jaguar Racing videós podcastjából
A Jaguar Racing videós podcastja, a „RE:CHARGE at Home” egy rendszeresen jelentkező, bennfentes információkat tartalmazó sorozat, melynek házigazdája Amanda Stretton és Vernon Kay, akik minden alkalommal más-más vendéget hívnak meg a Formula E és a Jaguar I-PACE eTROPHY – a világ első elektromos autóverseny-sorozatának – világából. Az epizódokat többféle platformon is nyomon lehet követni: Youtube-on, Spotify-on, Apple Podcaston, Google Podcaston, Instagramon, Facebookon, Twitteren.
Az ötödik részben Mitch Evans mérnökei felfedik, hogy mi kell ahhoz, hogy megnyerjünk egy Formula E versenyt. Josep Roca és Cristina Manas, a Panasonic Jaguar Racing mérnökei többek között arról beszélgetnek, hogy mennyire fontos az autóversenyzővel való kapcsolat.
Az epizódot itt lehet megtekinteni:
- https://youtu.be/O-2bCCAdqhI
- https://bit.ly/RAHApple
- https://bit.ly/RAHGoogle
- https://bit.ly/RAHSpotify
A hatodik rész vendége a Panasonic Jaguar Racing versenyzője, James Calado és a Jaguar Racing nagykövete, Ho-Pin Tung. Szó lesz többek között a csapatban betöltött szerepükről, az első ABB Formula E Race at Home Challenge-ről és arról, hogyan működik a Jaguar I-PACE eTROPHY a járművillamosítási technológia tesztelési környezeteként, kísérleti platformjaként. Ezek mellett Ho-Pin Tung exkluzív betekintést enged a Range Rover Sport Dragon Challenge színfalai mögé, és elmagyarázza, hogyan valósult meg.
Az epizódot itt lehet megtekinteni:
Kapcsolódó cikkek
- Mindent digitálisan – így változtak kapcsolattartási és munkavégzési szokásaink a járvány idején
- Tények és fikció: mi az 5G és mi nem?
- Videós podcastot indított a Jaguar Racing
- Kríziskezelést feszegető műsor indul az E.ON támogatásával
- Inspirációs iránytű a digitális világhoz
- Szakértői beszélgetés a szülő-gyerek-mobil kapcsolatról
- E-autókkal a klímaváltozás ellen
- Az e-autók ára nem csökken úgy, ahogy az akkuké
- Egyre több magyar venne elektromos autót
- Közösségi oldal a II. világháború idején
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Rakuten Viber itthon is bevezeti a hívószám azonosítást Android felhasználói számára
A Rakuten Viber, a privát és biztonságos üzenetküldés és hangalapú kommunikáció globális vezetője bemutatja új hívóazonosító funkcióját, amely nemcsak megvédi a felhasználókat a spamektől, de segítségével a felhasználók maguk dönthetik el, hogy mikor válaszolnak ismeretlen hívásokra. A hívószám-azonosító funkció mostantól Magyarországon is elérhető az Android-felhasználók számára, így ők is élvezhetik az ezzel járó hatékony spam-védelem előnyeit. A hívószám-azonosító funkciónak köszönhetően a Viber-felhasználók egy figyelmeztető üzenetet kapnak a Vibertől, amikor ismeretlen számról érkezik a hívás, amit a rendszer „biztonságosnak” vagy „potenciálisan spamnek” jelöl.
Három hónapig díjmentesen használhatják az Apple Music alkalmazást az LG okostévék tulajdonosai
Izgalmas újdonságot mutat be okostévéin a zenestreaminget kedvelő felhasználók számára az LG Electronics (LG). A gyártó OLED modelljei és Dolby Atmos funkcióval* ellátott QNED készülékei az első olyan okostelevíziók, amelyek támogatják az Apple Music Dolby Atmos-szal kiegészített térhatású hangzását (Spatial Audio with Dolby Atmos). A Magyarországon is e héttől elérhető, úttörő technológia lenyűgöző zenei élménnyel, a hangzásminőség új szintjével kecsegteti a hallgatókat.
Új jelölés lesz a fenntarthatóság ismérve
Új minősítési kategóriát hozott létre a Siemens az EcoTech megjelöléssel, amivel az iparban, az energiaelosztásban használatos termékeinek fenntarthatósági jellemzőiről ad átfogó képet. Segítségével a vásárlók könnyen megtalálják a számukra egyszerre előnyös és környezetbarát megoldásokat.
NMHH-kutatás: egyre többen választanak több streamingszolgáltatót
2023-ban is folytatódott a lekérhető filmszolgáltatások (streaming) használatának előretörése Magyarországon. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) éves fogyasztói felmérésének legújabb eredményei szerint a tavalyi év végén a 15 év feletti lakosság 41 százaléka nézett rendszeresen mozgóképes tartalmat valamelyik streamingszolgáltatónál.
A Schneider Electric együttműködik a WageIndicator Foundationnel
Becslések szerint világszinten a munkavállalók mintegy egyharmada kevesebbet keres, mint amennyi a nyugodt, tisztességes megélhetése biztosításához elegendő. A helyzet javítása érdekében összefogásra van szükség, ennek jegyében a Schneider Electric három évre szóló partnerségi megállapodást kötött a WageIndicator Foundation nevű szervezettel.