Sikeres a magyar szurkolói képküldő alkalmazás
A magyar fejlesztésű „Seyu – Együtt a győzelemért” szurkolói képküldő alkalmazás is bekerült a World Football Summit StartCup 2020 verseny döntőjébe. A szakmai zsűri az előzetes szűrés során 32 ország több mint 90 jelentkezőjéből választotta ki azt a 16 finalistát, akiknek lehetőségük volt bemutatkozni a futballvilág üzleti elitjének.
A világ számos tájáról származó ígéretes startupok online prezentáció keretében mutathatták be rátermettségüket és elhivatottságukat a szakmai közönség számára. A verseny során gyűjtött információk és benyomások alapján a végső sorrendet július végén hirdetik ki a szervezők.
A technológiai fejlesztések hajtják a labdarúgást is
A madridi székhelyű World Football Summit szervezői idén egy ötnapos virtuális konferencia keretén belül rendezték meg éves eseményüket, ahol a sportág aktuális trendjeiről öt napon keresztül értekeztek a sportág prominens szereplői.
A webinárokon többek között Gianni Infantino FIFA-elnök, Javier Tebas La-Liga elnök, és a brazil futball-legenda, Ronaldo Nazairo is előadott, a tematikát természetesen a járványhelyzet negatív gazdasági hatásaival érintett sportág jövője uralta.
A WFS StartCup programjára elsősorban olyan egyedi, jól skálázható technológiai megoldásokat kerestek, amellyel több, a sportot érintő fontos üzleti pillérben (pl. közvetítések, játékos-megfigyelés, szponzoráció, szórakoztatás) is nagy értéknövekedés érhető el. A versenyt a Microsoft által támogatott Global Sports Innovation Centre (GSIC) szervezte, amely több mint fél éve figyelt fel a magyar cégben rejlő piaci potenciálra a szurkolói szórakoztatás (fan engagement) területén.
A cél: szurkolók millióinak örömet szerezni
A ’Seyu – Együtt a győzelemért’ szolgáltatásával lehetőséget ad sportrajongóknak arra, hogy egy applikáción keresztül beküldött képet kedvenc csapatuk, sportolójuk mérkőzésén posztoljanak a pálya melletti LED kijelzőkre vagy az óriáskivetítőre – legyenek bármilyen messze is az adott mérkőzéstől. A magyar piacon már több, mint 150 eseményen bizonyított a megoldás - jelenleg olyan partnerekkel működik együtt, mint a MOL Fehérvár FC, a Telekom Veszprém vagy a Magyar Kézilabda Szövetség, de egyre közelebb állnak a nemzetközi piaci térhódításhoz is.
„Elhivatott célunk, hogy emberek millióinak szerezzünk örömet, hiszen rengeteg olyan szurkoló van, akik számára szinte elérhetetlen élmény, hogy élőben, a helyszínen buzdíthassák kedvenc csapatukat, sportolójukat. Hiszünk abban, hogy ha általunk ki tudják mutatni támogatásukat a csapat felé, a meccsnap élménye még különlegesebbé válik, és úgy érezhetik, hogy ők is hozzájárultak a sikeres szerepléshez.” – mondta Vecsernyés Tamás, a Seyu Solutions ügyvezetője. Hozzátette: „A WFS StartCup és a hozzá hasonló nemzetközi üzleti versenyek fontosak számunkra, hiszen ezáltal globális szinten is meg tudjuk magunkat mutatni. Számos prominens üzleti szereplőtől kaptunk már elismerő visszajelzést, ami a hétköznapokban is előrébb visz minket. A verseny a végeredményéről július végén kapunk tájékoztatást – bízunk benne, hogy egy nagyon sikeres szereplésről tudunk majd beszámolni.”
Kapcsolódó cikkek
- Nyolc országból 110 startup ötlet érkezett a magyar innovátorokat segítő programra
- Magyar alkalmazás a világ legjobbjai között
- 4 úttörő magyar fejlesztés az EIT Health InnoStars Awards elődöntőjében
- Virtuális Startup Campus
- Indul a Startup Plastic Surgery program
- Digitális ügyfél-azonosítás gyorsan és kényelmesen
- Telefonunkban tárolhatjuk hiteles koronavírustesztünket egy magyar fejlesztésnek köszönhetően
- Itt egy újabb segítség a távolban dolgozók számára
- Magyar startup nyert az #EuvsVirus-kihívás üzletfolytonossági kategóriájában
- A műanyagokat lebontó mikrobákat fejlesztő Poliloop lett az év magyar startupja
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.
Továbbra is az InfoRádió szólhat a Budapest 88,1 MHz-es frekvencián
Egyedüli pályázóként az InfoRádió Kft. nyerte meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa által a Budapest 88,1 MHz-es frekvencia használatára kiírt rádiós pályázatot, így a médiaszolgáltató szeptember 1-je után is folytathatja működését. A testület legutóbbi ülésén azt is megállapította, hogy a Balázsék című műsorszám ismét törvényt sértett, amikor a rasszizmusból táplálkozó humorizálásra építette a január 15-i műsor.
Mennyire vannak biztonságban a jelszóval védett adataink?
Manapság egyre több és egyre nagyobb volumenűek az adatlopások, ráadásul az adatszivárgások egyre többe is kerülnek a szervezetek számára. A technológiai újításoknak köszönhetően a kibertámadások napról napra kifinomultabbak, és a legerősebb jelszót is feltörik. Ennek ellenére továbbra is ez a vállalatok által leggyakrabban használt biztonsági módszer világszerte.
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.