A HONOR az okostelefonok mellett más termékkategóriában is erősíti kínálatát

forrás: Prím Online, 2020. augusztus 11. 15:49

A Honor a tavalyi évhez képest 34%-kal növelte márkaértékét a Kantar, a WPP és a Google közös kutatása alapján a kínai márkák rangsorában* , amivel az 50-es lista 21. helyén végzett. A hét ország több mint 420.000 felhasználójával készült kutatásban összesen 960 márkát vizsgáltak meg, és közülük hirdették ki a legjobb 50-et.

A növekedés elsősorban a márka 1+8+N stratégiájának köszönhető, ami egy intelligens eszközökön keresztül összekapcsolt világ megalkotását támogatja. A koncepció 1 okostelefont, 8 okosotthonnal kapcsolatos termékkategóriát és a partnerek által biztosított kísérő termékeket foglalja magában. Ezek közül is kiemelkednek a viselhető okoseszközök, ebben a kategóriában a Honor az 5 legtöbb értékesítést generáló márka között végzett Oroszországban, Malajziában, a Cseh Köztársaságban és Indiában 2020 első negyedévében** . 

 

 

A nagy népszerűségnek örvendő termékek körét a Honor a berlini IFA 2020 során tovább bővíti, viselhető eszközöket, táblagépet és laptopot is bemutat. A 2020. szeptember 4-én 11 óra 25 perckor kezdődő bemutatót online is lehet követni, a link a későbbiekben várható.

 

__________

*  BrandZ Top 50 Global Brand Builders 2020:  https://www.kantar.com/inspiration/brands/top-50-brandz-chinese-global-brand-builders-ranking-2020

**  IDC riport, 2020 Q1

Kulcsszavak: Honor

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Prémium gaming élmény a felhasználóknak

A 48,9" hüvelykes (124,3 cm) Philips Evnia 49M2C8900L gaming monitor tele van erőteljes funkciókkal: QD-OLED panel, 32:9 SuperWide kijelző, 5120x1440 felbontás, 144 Hz, Ambiglow és DTS hangzás teszik a kiváló minőségű Evnia 8000 sorozat új tagját igazán figyelemfelkeltővé.

2024. május 17. 19:28

Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai

A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.

2024. május 17. 17:30

Újfajta trendek az irodában

A pandémiát követő időszak jelentős változásokat hozott a vállalatok irodaterületekkel kapcsolatos felfogásában, nagy hangsúlyt helyezve a vállalati kultúra és a produktivitás erősítésére az irodai jelenléten keresztül. A hibrid munkamódok trendje, amely a COVID-19 világjárvány idején nyert lendületet, fokozatosan visszaszorulóban van. A vállalkozások egyre inkább felismerik az irodaterek értékét az együttműködés, a tudásmegosztás és a vállalati kultúra erősítésében.

2024. május 17. 11:33

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Utazási konferencia az Angyalok városában

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

2024. május 17. 14:47

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59