A Photo hall a digitális technológiára épít
A digitális képalkotó berendezések közül a legnagyobb ütemű fejlődés a kamerás mobiltelefonok piacán tapasztalható, míg 2000-ben alig néhány millió kamerás mobiltelefont értékesítettek, addig 2003-ban ez már több, mint 50 millió darab mobilt jelentett világszerte, és 2006-ra csaknem 220 millió kamerás mobil értékesítésével számolnak.
Magyarországon is dinamikusan fejlődik a digitális fényképezőgép piac. 2001-ben 12 000 digitális kamerát értékesítettek, ebből a Photo hall 9 százalékos részesedést mondhatott magáénak, 2003-ban ez a szám tízszeresére nőtt, és a Photo hall részesedése pedig 12 %-ot tett ki. 2004-ben, mintegy 60%-os piacbővülés mellett a Photo hall mintegy 2,5-szeres növekedéssel számol, ami 20%-os piaci részesedést jelent.
A Photo hall felismerve a kártyafüggetlen mobiltelefonok értékesítésében rejlő piaci lehetőségeket, Magyarországon 2004-ben mintegy 8000 kártyafüggetlen - melyből 6000 MMS - mobilkészülék értékesítését tervezi.
A digitális képkidolgozás területén is lendületes fejlődés tapasztalható, 2002-ben az összképnagyítások csupán 1 %-a volt digitális adathordozóról történő megrendelés, tavaly ez az arány már 8% volt. 2004-re, minden ötödik képkidolgozás digitális adathordozóról történik. Ezt felismerve a Photo hall 80 db digitális terminált helyez el országszerte, melynek segítségével, gyorsan és könnyen letölthetők és CD-re írhatók a digitális képek.
Kapcsolódó cikkek
- HP - nyomtatás, képalkotás: erősebb piaci pozíció, stagnáló bevétel
- Magyar Telekom: egymilliárdos befektetés és multimédia központ
- A Logitech megvette a hálózat-alapú zenei rendszerek úttörőjét, a Slim Devices-t
- A Nikon a digitális kamerákban látja a jövőt
- Cégintegráció újszerű mobil multimédiás megoldásokért
- 2005-ben 135 új termék a Logitechnél
- 360 fokos panorámaképek mobilkamerával
- Panasonic: új termékek bemutatója
- A világ első teljesen elektronikus képkeresője digitális kamerákhoz
- Photoshop: újabb támogatott géptípusok és digitális negatív
360 fokos felmérést készített az IAB az influencerpiacról
Kik, milyen platformokon és hányan követnek ma influencereket? Mennyire tartják őket hitelesnek, és hányan vásárolnak terméket ajánlásaikra? Milyen típusai vannak az influencertartalmat fogyasztóknak? És a piaci szakemberek vajon mennyire látják hatékonynak az influenceres együttműködéseket?
Csúcstechnológiás cukormonitorozó rendszert vezet be itthon a magyar 77 Elektronika Kft.
A száz százalékban magyar 77 Elektronika Kft. új generációs, folyamatos cukormonitorozó rendszert vezet be itthon. A hazai piacon úttörőnek számító, magyar nyelven működő, egybeépített szenzor-távadó eszköz az eddiginél sokkal felhasználóbarátabb megoldást biztosít a diabéteszesek számára, amely a nap 24 órájában folyamatosan méri a szöveti cukorszintet.
Szegedi IT-startupból nemzetközi siker
Kecsmár Zsuzsa, az Antavo Loyalty Cloud társalapítója és stratégiai vezetője nyerte idén a nívós „Év Embere” díjat a Dubaiban megrendezett International Loyalty Awards-on.
Toronyház nyolcszögletű prizma kialakítással és vízszintes elhelyezhetőséggel
A Thermaltake, a prémium PC-hardvermegoldások vezető márkája bejelentette a The Tower 300 mikro toronyházat. A The Tower sorozat az egyik legnépszerűbb termékcsalád, ami az ikonikus függőleges toronyház-kialakításáról ismert.
Magyar szakember nyerte az International Loyalty Awards „Év Embere” díját
Kecsmár Zsuzsa, az Antavo Loyalty Cloud társalapítója és stratégiai vezetője nyerte idén a nívós „Év Embere” díjat a Dubaiban megrendezett International Loyalty Awards-on.