NEXON - JOB megállapodás
A
várhatóan 2005-ben piacra kerülő új nexONHR Munkaerő-felvételi modul
kifejlesztésének koordinálására a NEXON Soltész Erzsébetet kérte fel, aki eddig
a JOB JobMaster üzletágának vezetőjeként tevékenykedett. Az on-line elérést is
lehetővé tevő majdani alkalmazás egyesíti a NEXON és a JOB meglévő
szoftvereinek előnyös tulajdonságait, és korszerű, úgynevezett ASP-szolgáltatás
nyújtására is lehetőséget biztosít. Az új szoftver elkészüléséig a JOB és a
NEXON külön értékesíti meglévő alkalmazásait az érdeklődő vállalatok részére.
A
megállapodás eredményeként a két cég a továbbiakban együttműködő partnerként
lép fel, így a NEXON humánerőforrás-gazdálkodási rendszereit a JOB
toborzás-kiválasztási szolgáltatásaival kiegészítve komplex megoldást nyújtanak
a HR területén.
Kapcsolódó cikkek
- Új generációs HR szoftver
- A cégek nagy részének nincs hosszú távú mobilinformatikai stratégiája
- Microsoft-program a frissdiplomások elhelyezkedésének megkönnyítésére
- Gyakornoki programot indít a Pannon
- 40 százalékot levesznek a T-Com-osok fizetéséből
- Online munka- és állásközvetítés: Vienna.hu
- Csehország - kevés az informatikai szakember
- Többnyelvű honlap az ExxonMobil dolgozói számára
- Üzleti intelligenciáért felelős oktató a NetAcademiánál
- Tovább erősödött a NEXON bér-outsourcing üzletága
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai
A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.
A pénzügyi bűnözés jövője: miért kulcsfontosságú az információ-vezérelt kockázatkezelés?
Az utóbbi időben a pénzügyi bűnözés elleni küzdelem jövőbeli keretrendszerének alapjaként, az információ-vezérelt kockázatkezelés kiemelten fontossá vált. A hagyományos kockázatkezelési módszerek elavultak, nem megfelelő eredményt hoznak és így komoly kockázatokat jelentenek a szervezeteknek – állapítja meg a Deloitte friss tanulmánya.
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.