Budapest Airport: újabb vállalatirányítási fejlesztések

forrás Prim Online, 2004. június 17. 08:08
Az év eleji üzembe helyezését követően újabb szakaszához érkezett a Budapest Airport vállalatirányítási rendszerének fejlesztési programja.
Az IFS Applications 2004. március óta élesben támogatja a ferihegyi nemzetközi repülőtér logisztikai és pénzügyi folyamatait. A most induló új szakaszban a szervizmenedzsment, humán erőforrás és karbantartás folyamatokat támogató megoldások kerülnek bevezetésre. Ezeket a fejlesztési munkákat a stockholmi repülőtér (Arlanda) IFS Applications bevezetésében részt vett munkatársai is segítik tapasztalataikkal, ismereteikkel.

Ferihegy és Arlanda közvetlen kapcsolatban áll egymással. Arlanda az IFS Applications pénzügyi, logisztikai, emberi erőforrás, dokumentumkezelési és szervizmenedzsment moduljait használja, hagyományos és webes felületen keresztül.

Az olyan új technológiák, mint a web és self service portálok megjelenése mindenképpen meghatározó tényező a Budapest Airport életében, hiszen ezek az új, innovatív megoldások a fejlett nemzetközi repülőterek sorába emelik a ferihegyi légikikötőt. A projekt következő szakaszaiban különböző mobil megoldások és további vezetői információs rendszer komponensek bevezetése történik meg, várhatóan 2005 folyamán.

Az IFS Applications szervizmenedzsment és karbantartás moduljai a világon piacvezetőnek számítanak a légi- és hadiipari szegmensen belül - derül ki az iparág egyik vezető, független tanácsadó és elemző cége, az AMR Research 2004. év elején kiadott tanulmányából. Az elemzés jelzi azt az ERP (Enterprise Resource Planning) piaci tendenciát is, mely szerint ezen a célpiacon belül 2004 és 2007 között további 21%-os növekedés várható.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

K&H: négy lépésben a planetáris szuperintelligencia felé

Az emberi gondolkodáshoz hasonlóan működő gépi intelligencia megjelenését szakértők még igen távoli lehetőségként értékelik. Ugyanakkor az MI fejlődése gyorsuló ütemben zajlik. A valódi kérdés nem az, hogy mikorra válik valósággá ‒ hiszen itt van velünk, a mindennapok része. Sokkal inkább úgy kell feltenni a kérdést, hogy milyen fázisokon keresztül alakul ki, és a végén mit hozunk ki belőle mi, emberek – mondja Németh Balázs, a K&H innovációs vezetője.

2024. május 12. 10:26

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36