Új Navision értékesítési program a vidéki vállalkozások felzárkóztatására

forrás Prim Online, 2004. október 20. 14:15
A rEVOLUTION Software új értékesítési rendszerrel kívánja elérni a Navision vállalatirányítási rendszer potenciális felhasználóit a kis- és középvállalati szektorban, lehetőséget adva ezzel a fővárostól távolabb eső településeken működő vállalkozásoknak a felzárkózásra. A Microsoft által is támogatott, az esélyteremtés jegyében fogant „Navision Ajánlói Program” elsősorban a dobozos Microsoft termékek viszonteladóira és a hardverszállítók piacismeretére épít. A rEVOLUTION ugyanis a segítségükkel kívánja megvalósítani, hogy a Navision iránt érdeklődő ügyfelek a fővárosi cégekhez hasonlóan könnyen juthassanak hozzá megbízható, magas szakértelemmel rendelkező Navision-beszállítótól az általuk is megfizethető, professzionális vállalatirányítási rendszerhez.
A rEVOLUTION szerint a hazai kis- és középvállalati szektorban a megfelelő ERP rendszerek bevezetése sok esetben az információhiány, azaz a potenciális felhasználó és a szállító közötti szakadék miatt marad el. A KKV szektorral a legszorosabb kapcsolatban az általában helyi szinten működő hardver-, hálózat-, illetve dobozos szoftverek értékesítésével foglalkozó vállalkozások állnak. Ezek azonban általában nem rendelkeznek sem megfelelő ismeretekkel, sem szakemberekkel, sem a kötelezően előírt Navision-képesítéssel és tapasztalattal ahhoz, hogy ERP rendszereket építsenek ki. Sőt, általában nem rendelkeznek a tevékenység beindításához szükséges jelentős erőforrással és infrastruktúrával sem, és nem is érné meg nekik a megfelelő szolgáltatási szinthez elvárt, dedikált szakemberek kiképzése és fenntartása. A rEVOLUTION által, a Microsoft támogatásával működtetett Navision Ajánlói Program e komoly helyismerettel rendelkező cégek révén köti össze a potenciális felhasználókat a szállítóval.

A Programban részt vevő partnerek (hardver-, hálózat- és szoftverértékesítők) feladata, hogy széles körű helyi ismertségüket felhasználva a velük kapcsolatban álló, a Microsoft Navision vállalatirányítási rendszer iránt érdeklődő partnereiket „továbbítsák” a Navision Kompetencia Központ, azaz a rEVOLUTION Software felé, amely a továbbiakban az ügyféllel felvéve a kapcsolatot elvégzi az igényfelmérési, értékesítési és rendszer-bevezetési munka további, időt és magas szintű szakértelmet igénylő lépéseit.

Az újonnan bevezetett Ajánlói Program minden résztvevőjének előnyöket nyújtva új lehetőségeket nyit meg a vállalkozások fejlesztése terén. A programban részt vevő vállalkozások helyi ügyfelei, partnerei ugyanis „első kézből”, bevezetési tapasztalattal és naprakész Navision-képesítéssel rendelkező, megbízható, az ERP-piacon jól ismert szakértő cégtől „házhoz szállítva” jutnak cégre szabott információkhoz a Microsoft Navision lehetőségeiről, a fővárostól távolabb eső településeken is. Az ajánlást végző, szerződött Partnerek pedig olyan terméket kínálhatnak ügyfeleiknek, amelyet amúgy erőforrás- és képesített szakembergárda hiányában át kellene engedniük más beszállítóknak. A Navision Kompetencia Központ és az ügyfél között létrejövő együttműködés pedig nemcsak közvetlen, hanem közvetett üzleti lehetőséget is jelent az „Ajánló” számára. A Navision bevezetése a tapasztalatok szerint ugyanis a vállalkozások nagy részénél infrastruktúra-bővítést is igényel.

A rEVOLUTION Software, mint Kompetencia Központ a program bevezetésével elsősorban a széles körű tájékoztatáshoz nehezebben hozzájutó vidéki vállalkozásokra számít. Várható még a fővárosi cégek azon körének is a bekapcsolódása a rendszerbe, akik eddig információ hiányában nem döntöttek vállalatirányítási rendszer bevezetéséről, holott a vállalkozás mérete és tevékenysége már megkövetelte volna azt. Most azonban ügyvitelüket, napi folyamataikat, igényeiket, meglévő rendszerüket jól ismerő hardver- és szoftverbeszállítóik révén felmerülhet az igény egy esetleges ERP-rendszer-bevezetésre.

A rEVOLUTION tervei szerint 2005-ben a cég Navision értékesítésének már 10-20%-a bonyolódik majd ezen a csatornán keresztül.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai

A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.

2024. május 17. 17:30

A pénzügyi bűnözés jövője: miért kulcsfontosságú az információ-vezérelt kockázatkezelés?

Az utóbbi időben a pénzügyi bűnözés elleni küzdelem jövőbeli keretrendszerének alapjaként, az információ-vezérelt kockázatkezelés kiemelten fontossá vált. A hagyományos kockázatkezelési módszerek elavultak, nem megfelelő eredményt hoznak és így komoly kockázatokat jelentenek a szervezeteknek – állapítja meg a Deloitte friss tanulmánya.

2024. május 17. 13:10

Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség

A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet. 

2024. május 17. 09:54

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Utazási konferencia az Angyalok városában

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

2024. május 17. 14:47

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59