Stratégiai együttműködést kötött az NRC és a Megyer Consulting

forrás Prim Online, 2007. október 31. 12:33

Közösen végez ügyfél-elégedettségi kutatásokat közepes és nagyvállalatok számára a Megyer Consulting és az NRC. Az együttműködés keretében az adatfelvétel és az elemzés hátterét az NRC nyújtja, míg a módszertant a Megyer Consulting biztosítja.

A kapcsolatelemzésekben több éves tapasztalattal rendelkező Megyer Consulting és az online kutatás területén piacvezető NRC mostantól közösen végez ügyfél-ügynökségi kapcsolatelemző és értékelő kutatásokat közepes és nagyvállalatok számára. Mindkét fél olyan speciális szakmai tudással és tapasztalattal rendelkezik, amely biztosítja, hogy egyedülálló szolgáltatást nyújtsanak megrendelőik számára. A felmérések során a Megyer Consulting által kidolgozott, évek óta sikeresen használt Mirror© kutatási módszert alkalmazzák. Ennek során a vállalatok valamennyi fontosabb kapcsolatát megvizsgálják, így a megrendelők átfogó képet kapnak az egyes területek munkájáról, megismerik a kritikus pontokat, és az eredmények ismeretében javítani tudnak folyamataikon.

Online adatfelvétel, átgondoltabb válaszok

Az adatfelvétel, valamint az elemzés a freQuest kérdőívszerkesztő, projekt- és adatmenedzsment szoftverrel, online módon történik. „A freQuest kiválóan alkalmas a Mirror© kutatás támogatására, hiszen így kizárhatóak a kérdezői, rögzítési hibák, illetve az ezekből eredő torzulások” – jegyezte meg Megyer Örs, a Megyer Consulting vezetője. Az online adatfelvétel másik nagy előnye, hogy a felmérésben részt vevők akkor válaszolnak a kérdésekre, amikor nekik leginkább megfelelő. „Mivel a válaszadó saját maga határozza meg, hogy mikor tölti ki a kérdőívet, sokkal nagyobb figyelmet, és jellemzően több időt fordít rá. Tapasztalatok szerint a nyitott kérdésekre adott válaszok is jóval részletesebbek és átgondoltabbak, mint a hagyományos adatfelvételek során” – elemezte az online adatfelvétel előnyeit Klenovszki János, az NRC ügyvezető igazgatója. Így a megrendelők hasznos, a valóságot jól tükröző, ugyanakkor könnyen értelmezhető eredményeket kapnak. Ráadásul az adatfelvétel ideje is jelentősen lerövidül: míg egy-egy mélyinterjú jellemzően egy órát vett igénybe, addig az NRC és a Megyer Consulting által összeállított kérdőívet 20 perc alatt ki lehet tölteni.

A két cég együttműködésének az is célja, hogy iparági benchmark adatbázisokat hozzanak létre, melynek első lépcsőjeként az ATL reklámügynökségek kapcsolatait vizsgálják. Ez fontos támpontot adhat az ügynökségeknek abban, hogy konkurenseiket alapul véve ügyfélkezelésükben, partnerkapcsolataikban azonosítani tudják gyenge pontjaikat. A Mirror© ügyfél-elégedettségi rendszer elsőként az Online Kutatás 2007 konferencián lesz bemutatva, más online kutatási megoldásokkal együtt.

Kulcsszavak: felmérés NRC

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés

A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.

2024. május 19. 14:40

Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal

A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.

2024. május 19. 12:34

Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric

Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.

2024. május 19. 10:26

Compliance-szakemberi szerepben teszteli az AI-t a KPMG

A Joint Venture Szövetség (JVSZ) által rendezett Innovációra Magyar! konferencián számolt be a KPMG Magyarország munkatársa arról a kísérletükről, melynek keretében gépi tanulási modell fejlesztésével támogatták a vállalati anyagok feldolgozásának folyamatát. A vonatkozó szabályzatoknak való megfelelőség ellenőrzésére bevetett mesterséges intelligencia egyelőre nem helyettesíti a szakértői munkát, azonban jelentősen gyorsítja a folyamatot, 80% feletti hatékonyságú dokumentációs alapot hozva létre. Így a fennmaradó időben az emberi beavatkozás a nagy figyelmet igénylő, alaposabb elemzést tudja elvégezni.

2024. május 18. 13:59

A műholdas távközlés szerepe óriási mértékben nőtt

A legújabb űrtávközlési technológiák, a műholdas szolgáltatások és az űrkutatás álltak az idei Távközlés Világnapjához kapcsolódó konferencia fókuszában. A győri Széchenyi István Egyetem (SZE) eseményén kiosztották a Dr. Magyari Endre-díjakat is, amit idén Dr. Gschwindt András és Petres István hírközlési szakemberek vehettek át. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) az esemény kiemelt támogatója.

2024. május 18. 12:15

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Utazási konferencia az Angyalok városában

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

2024. május 17. 14:47

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59