Kiszervezéssel csökkentette költségeit a Linde

forrás Prim Online, 2010. június 10. 16:02

A Linde Gáz Magyarország - hazánk legnagyobb gázokat előállító és értékesítő cége - két partnerével együtt a költségek csökkentése érdekében úgy döntött, hogy beléptető- és munkaidő-nyilvántartó rendszert vezet be, a bérügyviteli feladatok ellátását pedig külső szolgáltatóra bízza. A kedvező árajánlatnak és a maximális elégedettséget tükröző referenciáknak köszönhetően a NEXON megoldásaira esett a cég választása.

A Linde Gáz Magyarországnál az elmúlt évek töretlen fejlődése és a folyamatos terjeszkedés természetszerűen vonta maga után a nem alaptevékenységhez kapcsolódó feladatok fejlesztését is. Az SAP HR moduljának bevezetése után egyre sürgetőbbé vált, hogy a bérügyvitel és a munkaidő-nyilvántartás komplett szolgáltatásként jelenjen meg a vállalatnál, mivel a korábban használt rendszer az SAP-val nem volt szinkronizálható. „A NEXON kiválasztásában döntő szerepet játszott az interfészek területén szerzett tapasztalata, a közelben lévő regionális iroda és az előnyös árajánlat mellé társuló kitűnő referenciák” – összegezte a döntés okait Gazdag András, a Linde humánerőforrás vezetője. A projekt nagyságát mutatja, hogy a 2009-ben 35 milliárdos forgalmat bonyolító vállalat öt telephelyén összesen 550 alkalmazottat foglalkoztat.

A számok nem hazudnak

A nexONTIME beléptető és munkaidő-nyilvántartó rendszer bevezetése során a vállalat az addigi száz százalékban papír alapú dokumentációját cserélte egy meglehetősen szigorú keretek közé szorított regisztrációs rendszerre. A döntést az eredmények is igazolják, hiszen az egységes beléptető- és munkaidő-nyilvántartó rendszer bevezetését követően a túlóraköltségekben azonnali és egyértelmű csökkenés jelentkezett.

A nexONSOURCE outsourcing szolgáltatás bevezetése a Linde számára azt jelentette, hogy a bérügyviteli folyamatokkal kapcsolatos adminisztrációból csupán a munkaidőadatok exportálása, valamint a megkapott utalási fájlokkal történő munka maradt házon belül, a köztes folyamatot – a dolgozók teljes körű bérszámfejtését - a NEXON végzi. Ezért is volt meghatározó a döntés során, hogy a NEXON a szerződésben teljes mértékig felelősséget és garanciát vállal a cég bérügyviteli folyamataiért. A kiszervezésnek köszönhetően a Lindénél a bérügyvitellel kapcsolatos feladatok ellátása mind a költségek, mind az idő szempontjából hatékonyabbá vált.

„Úgy gondolom, a projektet minden oldalról sikeresnek értékelhetjük. Mind szakmailag, mind költségoldalról teljes mértékben azt kaptuk a NEXON-tól, amit vártunk” – értékelte az együttműködést Gazdag András.

Kulcsszavak: outsourcing Nexon

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Continental budapesti gyára „Megbízható Munkaadó” díjat kapott

A Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK) idén többek között a Continental budapesti telephelyét, a Continental Automotive Hungary Kft.-t díjazta a „Megbízható Munkaadó” címmel – melyet 2022-ben a teljes magyarországi Continental csoport nyert el. A rangos díjat az újonnan bevezetett szabályok értelmében a győztes az eddigi kettő helyett, immáron három évig tudhatja magáénak. Az elismeréssel azon cégeket tüntetik ki, amelyek példaértékű módon gondoskodnak dolgozóik munka-, valamint életkörülményeiről.

2024. május 20. 10:27

Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés

A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.

2024. május 19. 14:40

Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal

A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.

2024. május 19. 12:34

Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric

Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.

2024. május 19. 10:26

Compliance-szakemberi szerepben teszteli az AI-t a KPMG

A Joint Venture Szövetség (JVSZ) által rendezett Innovációra Magyar! konferencián számolt be a KPMG Magyarország munkatársa arról a kísérletükről, melynek keretében gépi tanulási modell fejlesztésével támogatták a vállalati anyagok feldolgozásának folyamatát. A vonatkozó szabályzatoknak való megfelelőség ellenőrzésére bevetett mesterséges intelligencia egyelőre nem helyettesíti a szakértői munkát, azonban jelentősen gyorsítja a folyamatot, 80% feletti hatékonyságú dokumentációs alapot hozva létre. Így a fennmaradó időben az emberi beavatkozás a nagy figyelmet igénylő, alaposabb elemzést tudja elvégezni.

2024. május 18. 13:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Utazási konferencia az Angyalok városában

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

2024. május 17. 14:47

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59