Költségcsökkentés intelligens számlázással
A Ricoh Csoport intelligens számlázással bővítette üzleti megoldásokat kínáló palettáját. Az intelligens számlázás, azaz az i-számlázás segítségével az ügyfelek elektronikus úton kiszervezhetik a vállalkozásukban keletkező összes számla átvételét és kiállítását a Ricoh-nak. Az elektronikus számlázásra való áttéréssel időt és energiát spórolhat meg a felhasználó amellett, hogy 70-90%-kal csökkentheti papíralapú számlázással kapcsolatos kiadásait.
Az európai vállalkozások elektronikus számlázásra váltva jelentősen csökkenthetik kiadásaikat. Ezt vette alapul a Ricoh Csoport, amikor megalkotta új szolgáltatását, az intelligens számlázást, amely nem csupán egy szoftvert, hanem egy kész megoldást kínál a felhasználók számára. Az i-számlázás lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy az összes számlázással kapcsolatos tevékenységét kiszervezze a Ricohnak, növelve ezzel a többi munkamenet hatékonyságát.
Az i-számlázás rendkívül rugalmas, az átállás pedig egyszerű és az ügyfél saját telephelyén történik. A Ricoh feltérképezi az ügyfél napi munkafolyamatait, összeállít egy kivitelezési tervet, majd létrehoz egy szolgáltatás-átadási platformot és kézbe veszi a számlázások menedzselését, hogy a vállalat hatékonyabban allokálja a humán-erőforrást.
„A Ricoh i-számlázás sokkal többet kínál a felhasználók számára, mint egy e-számlázást lehetővé tevő szoftver. Az intelligens számlázás egy teljes körű megoldás, felügyeli a számlázási folyamatokat, és ezáltal pénzt és időt takarít meg a vállalat számára. A rendszer emellett kiválóan ötvözi a papírra rögzített másolatot és az elektronikus számlázást, így teljes mértékben kihasználja a Ricoh erősségeit a nyomtatás és az IT szolgáltatások terén” - mondta Martin Hurley, a Ricoh Europe alelnöke.
A Ricoh Europe már évente több millió számla feldolgozását végzi ügyfelei számára, akik mind profitáltak az elektronikus- és papír alapon működő i-számlázási modellből. Egy nemzetközi vezető sportszergyártó cég például évente 4,5 millió számlát kézbesít papíron, ami 4 millió dollárral növeli a vállalat éves költségeit. A cég jelenlegi célja, hogy a Ricoh i-számlázás segítségével 80%-ban a papíralapú számlázásról elektronikusra váltson, amivel éves szinten 3 millió dollárt takaríthat meg. A papírfelhasználás csökkentése hosszú távon hozzájárulhat többek között a vállalat fenntarthatósági céljainak eléréséhez.
A szolgáltatás 2011 januárjától már 6 európai országban érhető el, a Magyarországra történő bevezetés a jövő év folyamán várható.
Kapcsolódó cikkek
- Új ügyvezető a Ricoh Hungary élén
- Öt kategóriában vehetett át a Ricoh BERTL díjat
- Ricoh: kiterjesztett együttműködés a Nuance-szal
- Napi egy üveg víz ára a SZÁMADÓ kompakt megoldása
- Közel ezer hazai kkv állt át a rEVOLUTION programok legújabb verzióira
- Igazán kemény körülmények közé: Ricoh G700
- Az InfoPrint Solutions a Ricoh Csoport teljes jogú leányvállalata lett
- Internetes számlázási rendszer vállalatoknak
- Környezetbarát Ricoh-fényreklám New Yorkban
- Új Ricoh multifunkciósok: Aficio SP 3400SF/SP 3410SF
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Continental budapesti gyára „Megbízható Munkaadó” díjat kapott
A Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK) idén többek között a Continental budapesti telephelyét, a Continental Automotive Hungary Kft.-t díjazta a „Megbízható Munkaadó” címmel – melyet 2022-ben a teljes magyarországi Continental csoport nyert el. A rangos díjat az újonnan bevezetett szabályok értelmében a győztes az eddigi kettő helyett, immáron három évig tudhatja magáénak. Az elismeréssel azon cégeket tüntetik ki, amelyek példaértékű módon gondoskodnak dolgozóik munka-, valamint életkörülményeiről.
Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés
A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.
Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.
Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric
Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.
Compliance-szakemberi szerepben teszteli az AI-t a KPMG
A Joint Venture Szövetség (JVSZ) által rendezett Innovációra Magyar! konferencián számolt be a KPMG Magyarország munkatársa arról a kísérletükről, melynek keretében gépi tanulási modell fejlesztésével támogatták a vállalati anyagok feldolgozásának folyamatát. A vonatkozó szabályzatoknak való megfelelőség ellenőrzésére bevetett mesterséges intelligencia egyelőre nem helyettesíti a szakértői munkát, azonban jelentősen gyorsítja a folyamatot, 80% feletti hatékonyságú dokumentációs alapot hozva létre. Így a fennmaradó időben az emberi beavatkozás a nagy figyelmet igénylő, alaposabb elemzést tudja elvégezni.