Új leányvállalattal bővíti kínai tevékenységét az Infineon
Az Infineon erősíti kínai piaci jelenlétét, a müncheni félvezető gyártó vállalat ennek érdekében autóipari elektromos fejlesztésekkel foglalkozó leányvállalatot alapított Kínában.
A cég csütörtöki közleménye idézi a konszern elnökét, Peter Bauert, aki szerint világszerte növekszik az energiafelhasználás, elsősorban az olyan feltörekvő térségekben és országokban, mint amilyen Kína, s amelyik az Infineon egyik leggyorsabb ütemben növekvő és stratégiailag egyik legjelentősebb piaca.
Az új Infineon érdekeltség profilja az elektromos mobilitás és a hatékony energiahasznosítás iránt rohamosan növekvő igény kielégítése lesz. Az Infineon már 1.700 alkalmazottat foglalkoztat Kínában.
Az Infineon számításai szerint Kína 2020-ig mintegy 700 milliárd dollárt fordít majd a megújítható energiaforrások hasznosítására, emellett nagysebességű vasúti hálózat kiépítését is tervbe vette.
Az Infineon részvényét a frankfurti tőzsdén jegyzik, a papír szerepel a DAX indexben. Az Infineon nem adott tájékoztatást az új kínai leányvállalat, az Infineon Integrated Circuits létrehozásának költségeiről.
Kapcsolódó cikkek
- Az Infineon eladta mobiltelefon-alkatrész üzletágát az Intelnek
- Az Intel megveszi az Infineon mobilcsiprészlegét?
- Az Apple Sanghajban is megvetette lábát
- Növekedésre számít az Infineon a chipkártyaüzletágban
- Orosz befektető érdeklődik a német Infineon chipgyártó iránt
- Ázsiában terjeszkedik az Avnet
- Nyereséges negyedévvel zárta veszteséges pénzügyi évét az Infineon
- Az Infineon tovább csúszhat a lejtőn
- Az Infineon bővíti ceglédi üzemét
- Fizetésképtelen a Qimonda, bajban az Infineon, veszteséges a Samsung
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megjelent a NEXT 3D konferencia programja
Megjelent a NEXT 3D additív gyártás és digitalizálás konferencia programja. Nem kevesebb, mint 15 hazai mérnök és vezető szakember fogja megosztani 3D technológiai sikereit és tapasztalatait a résztvevőkkel. A konferenciaprogram alapján a NEXT 3D látogatói felbecsülhetetlen értékű tudással bővíthetik 3D nyomtatási és 3D szkennelési ismereteiket.
Ezek az idei kulcstémák a webes és marketing stratégiák terén
Mások mellett Balogh Levente, a Szentkirályi ásványvíz alapítója, Wolf Gábor kisvállalati marketing szakértő, Sárospataki Albert, a Billingo vezérigazgatója és Huszár Viktor, a Teqball társalapítója is előadást tart az idei Maximum Web és Marketing Konferencián, ahol a résztvevő vállalkozók elsősorban a sikeres cégvezetés és online működés megvalósításához gyűjthetnek hasznos tudást a leghitelesebb példaképektől.
A Continental autógumija az első helyen végzett a Tyre Reviews szakportál négyévszakos abroncstesztjén
Újabb megmérettetésen, a Tyre Reviews 2024-es négyévszakos abroncsteszten győzedelmeskedett a Continental AllSeasonContact 2 modellje. Hét 205/55R16-os méretű, VW Golfra autóra felszerelt, egész évben használható modellből álló tesztmezőnyben ért el első helyezést.
A BASF a sikeres Ethernet-APL kísérletet követően az ABB-t választotta zöldmezős projektjeihez
A BASF első európai zöldmezős Ethernet Advanced Physical Layer (Ethernet-APL) projektjének részeként az ABB-t választotta az elosztott vezérlőrendszerekhez (DCS).
A MOL nyerte a funkcionális átalakítás nagydíját az SAP Quality Awards versenyen
Az üzleti transzformáció a folyamatosan változó környezetben elengedhetetlen. Az SAP éppen ezért immár tizennegyedik alkalommal díjazza azokat az üzleti átalakítást megvalósító vállalatokat, amelyek élen járnak a változásban, és jó példaként szolgálnak a sikeres bevezetésben. Az SAP Quality Awards egyik nagydíját idén a magyar MOL nyerte el.