Hangfelismerő rendszer az iOS új verziójában
Az Apple hangfelismerő technológiát is használ a következő iOS verzió fejlesztéséhez, melynek bemutatása a júniusi Apple Worldwide Developers konferencián várható.
A Tech Crunch oldalán olvasható elemzésből kiderül, hogy a múlt áprilisban megvásárolt Siri cég Voice Control technológiáját szeretné az Apple fejlesztéseibe beépíteni. A technológia segítségével a szolgáltatás mint egy virtuális személyi aszisztens működik: felismeri a felhasználó utasításait, telefonhívást indít, irányítja a zenelejátszót.
Az első szóbeli utasításokat értő eszköz az iPhone 3GS volt.
A Microsoft hasonló technológiát próbál alkalmazni a Windows Phone 7 platformján.
Kapcsolódó cikkek
- Első körben alaptalannak ítélték a Nokia vádját az Apple ellen
- iPad2 sikertitok, avagy miért nem lehet előrendelni?
- Nem csak a japán IT cégek számolják a veszteségeiket, az Apple-nek is sok milliárdjába van a földrengés
- Mintegy egymillió iPad2 készülék kelhetett el elemzők szerint
- Mac OS X Lion - az operációs rendszerek oroszlánja
- Mit tud az iPad 2?
- Az iPhone 3G már nem frissíthető az új iOS 4.3 mobil operációs rendszerre
- Az Apple fejlesztései motiválják a kínai hamisítványokat
- Már kaphatók kiegészítők iPad2-höz
- iPad2: Az Apple bemutatta az új tabletet
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés
A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.
Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.
Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric
Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.