Az olasz miniszterek Twitteren keresnek munkatársat
Twitter-üzenetben adott fel álláshirdetést a római kormány két minisztere, a twitterezők mégsem voltak elégedettek a modern technológia kínálta lehetőséggel.
Két helyre keres munkatársat saját kabinetjében Franco Barca közgazdász, tavaly november óta az olasz kormány területi kohéziós minisztere. Az álláslehetőséget a Monti-kormány tagja az Olaszországban is egyre elterjedtebb mikroblog-szolgáltatás segítségével közölte. Gyorsbejegyzésben vázolta, milyen végzettség és szakmai hozzáértés szükséges a jelentkezéshez.
Nem Barca volt az első, aki Twitteren adott fel olasz minisztériumi álláshirdetést. Kollégája, Francesco Profumo oktatási miniszter szintén így bővítette közeli munkatársainak csapatát.
A Profumo neve alatt megjelent Twitter-üzenet a lényeget tartalmazta: negyven évnél fiatalabb diplomás jelentkezzen. A munkakör leírását a Twitteren használt angol rövidítések tartalmazták.
Azt még nem tudni, hányan jelentkeztek, és ki szerezte meg az állást, de az olasz sajtó értesülései szerint az álláshirdetéseket Twitteren olvasók nem reagáltak pozitívan. Kiderítették ugyanis, hogy az oktatási minisztériumban két junior és négy senior beosztású munkatárs felvételét tervezték évi bruttó 24 és 48 ezer euróért, a kohézióért illetékes minisztériumban pedig évi bruttó huszonhétezerért.
"Ha az adót levonjuk belőle, nettó ezerháromszáz euró marad (390 ezer forint). Milyen az a harminc év feletti diplomás, akinek ilyen keveset akarnak fizetni a miniszter munkatársaként?" - kérdezték a twitterezők.
Kapcsolódó cikkek
- Ausztria - Az ORF-nek megtiltották a jelenlétet a Facebookon, a pártok törvénymódosítást sürgetnek
- Lengyel szélsőbalolos amtifasiszták nácinak vélt személyek adatait tették ki a webre
- Twitter-követők "elrablása" miatt perelnek egy férfit
- Amikor püspökök és bíborosok tweetelnek
- Aki számít, az fent van a Sinán, a "kínai Twitteren"
- Elavulttá válnak a munkaerő toborzására és megtartására használt hagyományos módszerek
- Közösségi portálokon az osztrák kormányfő
- Nem elégséges a kisgyermekek védelme az internetes közösségi hálózatokon az Európai Bizottság szerint
- 1 millió aktív Közösségi mappa a CitroMailen
- A közösségi oldalak látogatása elősegíti a mobil internetezést
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újfajta trendek az irodában
A pandémiát követő időszak jelentős változásokat hozott a vállalatok irodaterületekkel kapcsolatos felfogásában, nagy hangsúlyt helyezve a vállalati kultúra és a produktivitás erősítésére az irodai jelenléten keresztül. A hibrid munkamódok trendje, amely a COVID-19 világjárvány idején nyert lendületet, fokozatosan visszaszorulóban van. A vállalkozások egyre inkább felismerik az irodaterek értékét az együttműködés, a tudásmegosztás és a vállalati kultúra erősítésében.
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.
Jön az év legnagyobb innovációs és startup fesztiválja
A 2015-ben indult Startup Safari Budapest hazánk egyik legnagyobb startup konferenciájaként idén ismét megnyitja kapuit, június 11-én 12 helyszínen közel 100 előadással és interaktív programmal várja az érdeklődőket, melynek során számos hazai szakember mellett nemzetközi előadókkal élőben is lehet majd találkozni és kérdezni tőlük. Nemcsak üzleti, hanem mélyebb technológiai és innovációs témákkal foglalkozik az esemény, angol és magyar nyelven egyaránt.
Érkeznek az Arctis Nova termékcsalád legújabb tagjai
A SteelSeries, az úttörő Arctis Nova headsetsorozat megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, és a gaming- és esport-perifériák világelső gyártója kibővítette az Arctis Nova termékcsaládot az Arctis Nova 5 sorozatú headsetek és a Nova 5 Companion App bevezetésével.
Ezekkel a gumikkal télen is biztosan célba ér a fuvar!
A Bridgestone, a prémium gumiabroncsok és fenntartható mobilitási megoldások globális vezetője bejelentette új prémium téli gumiabroncsát kisteherautók számára. A Bridgestone a Duravis Van Winter ENLITEN-nel a kisteherautó-flották tulajdonosait támogatja a mindennapi téli felhasználás közben, amellett, hogy segít csökkenteni a teljes tulajdonosi költségüket (azt, hogy a termék a teljes élettartama alatt mennyibe kerül a vállalkozásnak).