Vállalati szintű biztonság mobileszközökre is
Ezzel az új megoldással a Novell a mobileszközökre is kiterjeszti meglévő felügyeleti és biztonsági képességeit. A Novell ezzel lehetőséget nyújt a vállalatoknak, hogy minimális informatikai többletköltséggel felügyeljék és biztonságossá tegyék a saját tulajdonú mobileszközök használatát a vállalaton belül; iOS, Android, Symbian vagy Windows Mobile rendszerű, illetve egyéb ActiveSync-kompatibilis eszközök esetében egyaránt.
„Az alkalmazottak gyakran igénylik a mobileszközök használatát a munkahelyen. Akár vállalati, akár saját készülékkel dolgoznak a munkavállalók, a rendszergazdák számára nehéz feladat, hogy nyomon kövessék és megoldják az ezzel járó biztonsági és felügyeleti problémákat. A ZENworks Mobile Management olyan könnyen telepíthető megoldást kínál, amellyel a szervezetek a biztonság és a produktivitás fenntartása mellett felügyelhetik a mobileszközöket. Az alkalmazottak számára így mindenhol biztosítottak a hatékony munka feltételei, indokolatlan vállalati kockázatok és költségek nélkül” – mondta el Szittya Tamás, a Magyarországi Képviselet ügyvezető igazgatója.
A ZENworks Mobile Management fő szolgáltatásai:
· Vezeték nélküli/automatikus regisztráció: az eszköz regisztrációs folyamata során felhasználja az ActiveSync e-mail kiszolgáló felhasználói hitelesítő adatait, így automatizálja az új eszközök regisztrációját.
· Alkalmazáskiosztás és fájlmegosztás: biztosítja, hogy a megfelelő alkalmazások és fájlok elérhetők legyenek az arra jogosult felhasználók számára a vállalati alkalmazástárolón (Enterprise App Store) keresztül.
· Személyre szabható biztonsági beállítások: lehetőséget nyújtanak a biztonságért felelős csapatok és informatikai biztonsági vezetők számára, hogy megadják és testre szabják a mobileszközökre vonatkozó biztonsági házirendeket, beleértve a titkosítást, a jelszókezelést és a kritikus adatok automatikus távoli törlését az eszköz elvesztése esetén.
· Leltár- és eszközfelügyelet: áttekintést nyújt a szervezethez kapcsolódó eszközökről, valamint nyomon követi és felügyeli az összes, a szervezeten belül használt mobileszközt.
· Riasztások és értesítések: az igény szerint beállítható riasztások lehetővé teszik, hogy az informatikai részleg azonnal értesülhessen a problémákról, szabálysértésekről vagy a biztonsági beállítások változásairól, így biztosítható a megfelelőségi, licenckezelési és felügyeleti követelmények teljesítése.
· Saját készüléket támogató működés: a munkavállalók saját mobileszközeivel kapcsolatos igények kiszolgálására számos hasznos szolgáltatást tartalmaz az eszköz, például megoldható, hogy a távoli törlés szolgáltatás csak a vállalati adatokra vonatkozzon.
Kapcsolódó cikkek
- Négy tanács a biztonság növelésére a felhőben
- Sentinel 7 – Kaméleon és őrszem egyben
- Új, rugalmas licenckezelési modellel együtt jelent meg a Sentinel 7.0
- A vállalatok több mint fele képtelen biztonságossá tenni munkakörnyezetét
- Novell File Management Suite: A felügyelő, akiben megbíznak
- Novell Identity Manager 4 Standard kiadás
- 200 hazai szakértői vélemény a megfelelőségi követelményekről
- 123456 a leggyakrabban használt jelszó
- 123456 - tud ennél jobb jelszót?
- Nő az igény az adatgyűjtő szoftverek iránt
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Jön az év legnagyobb innovációs és startup fesztiválja
A 2015-ben indult Startup Safari Budapest hazánk egyik legnagyobb startup konferenciájaként idén ismét megnyitja kapuit, június 11-én 12 helyszínen közel 100 előadással és interaktív programmal várja az érdeklődőket, melynek során számos hazai szakember mellett nemzetközi előadókkal élőben is lehet majd találkozni és kérdezni tőlük. Nemcsak üzleti, hanem mélyebb technológiai és innovációs témákkal foglalkozik az esemény, angol és magyar nyelven egyaránt.
Teljes mértékben napenergiával működtethető a Lenovo üllői gyárának innovációs központja
Új, a nagy teljesítményű számítástechnikai (HPC) innovációkat ellátó napelemeket telepített a Lenovo üllői gyártóüzeme. A vállalat 2023 októberében átadott létesítményében működő globális innovációs központja ezáltal azt is biztosítja, hogy az ügyfelek 100%-ban napenergiával tesztelhessék a HPC-munkaterhelést.
Így működnek majd a távfelügyelt boltok
A közelmúltban jelentették be, hogy rövidesen Magyarországon is elindulnak az első úgynevezett „hibrid” boltok, melyek nappal a ma ismert formában, a megszokott nyitvatartási időn kívül pedig személyzet nélküli üzemmódban várják a vásárlókat. A lehetőség technikai feltételeiről, illetve a használatának módjáról a megoldást fejlesztő Laurel Kft. május 15-i retailkonferenciáján közöltek részleteket.