Megérkezett a legújabb, SAP alkalmazásokhoz optimalizált Linux platform
Telepítés minőségbiztosítással
A platform integrált SLES/SAP telepítőt tartalmaz, az ajánlott és minősített komponensekkel együtt. Ennek köszönhetően napok helyett néhány óra alatt telepíthetők az SAP-alkalmazások, és az olyan külső gyártóktól származó összetevők is könnyedén integrálhatók, amelyek nem részei az eredeti SAP-megoldáskészletnek. A telepítés minőségbiztosítással rendelkezik, és a munkafolyamat elindítását követően szinte semmilyen beavatkozást nem igényel. Ez magában foglalja az operációs rendszer, az SAP-összetevők és bármely, az SAP és a SUSE partnerei által biztosított, külső gyártótól származó szoftver telepítését és konfigurációját.
Kiemelkedő teljesítmény és kompatibilitás
A lehetséges szoftver-inkompatibilitási problémák kiküszöbölése érdekében az SAP és a SUSE közösen ellenőrizte és hitelesítette a SUSE Linux Enterprise Server for SAP Applications megoldást. A teljesítményre optimalizált platform a beépített lapgyorsítótár-korlátozási kernelparaméter szolgáltatás révén segít elkerülni a nemkívánatos lapozási tevékenységek által okozott teljesítménycsökkenést. Az integrált, egypontos SAP/SUSE támogatást kínáló platform ezenfelül képes együttműködni a cluster fájlrendszerekkel, és beépített cluster támogatást is tartalmaz.
Újdonságok
A SUSE Linux Enterprise Server for SAP Applications legfrissebb kiadása a SUSE Linux Enterprise Server 11 Service Pack 2 és a SUSE Linux Enterprise High Availability Extension 11 Service Pack 2 újdonságait is tartalmazza, emellett a Linux 3.0 Kernel egyes újdonságait is kiaknázza. Az új változat ennek köszönhetően lehetővé teszi, hogy az ügyfelek a legújabb hardverplatformokon futtassák SAP alkalmazásaikat, növelve a teljesítményt, a megbízhatóságot és a méretezhetőséget. Az új verzió támogatja a legfrissebb hypervisor technológiákat, beleértve a Xen és KVM megoldásokat, így leegyszerűsíti a virtuális és felhő környezetekben történő migrációt.
Már számos szervezetnél bizonyított
Az SAP és a SUSE együttműködésének köszönhetően a két vállalat kiemelkedő minőségű támogatási és karbantartási szolgáltatásokat nyújt azoknak a szervezeteknek, akik az SAP-alkalmazásaikat Linux rendszerre telepítik. Az ügyfelek között szerepel például a kelet-közép-európai térség egyik vezető gyógyszergyártó vállalata, az Egis Nyrt, a fogyasztói elektronikai cikkeket gyártó globális óriáscégek egyike, a SANYO, és szintén SUSE Linux Server-en futnak az SAP megoldások a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatalánál is.
A SUSE Linux Enterprise Server for SAP Applications 11 Service Pack 2 már elérhető. A megoldás a megszokott 12 hónap helyett 18 hónapra kiterjesztett szervizcsomag-támogatási ciklust biztosít az adminisztráció megkönnyítése érdekében. Dedikált frissítési csatornával rendelkezik, ráadásul az SAP és a SUSE által biztosított, napi 24 órán keresztül elérhető elsőbbségi támogatás is jár hozzá. További információért kérjük, látogasson el a következő weboldalra: http://www.suse.com/products/sles-for-sap/features/service-pack-2.html
Kapcsolódó cikkek
- Hazai és nemzetközi márkaelismerés az SAP-nak
- A NetIQ Access Manager 3.2 már a mobil eszközöket is támogatja
- Újabb sikeres Microsoft – SUSE együttműködés
- Tovább szövögeti kínai terveit az SAP
- SAP-technológiát használ az NBA
- SAP: nem szállt el a CO2 kibocsátás
- SAP: még soha nem volt ilyen jó a második negyedév
- Kinevezték az SAP új globális HR-igazgatóját
- A SUSE vezet a Linux szállítók között a tanúsított alkalmazások terén
- A régió legjobb bevezetéseit keresi az SAP
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
3 árulkodó jel, hogy a cég IT csapata már nem versenyképes
Szinte követhetetlen tempóban fejlődnek a vállalati szolgáltatásokat támogató IT-rendszerek, a cégek pedig komoly piaci hátrányba kerülhetnek, ha nem tartanak lépést a változással. Az ügyfelek és a munkatársak igényei egyre csak nőnek, a versenytársak szolgáltatásai pedig rövid idő alatt gyorsabbá, kényelmesebbé, átláthatóbbá válhatnak a miénknél.
Rákapcsolt az Euronics: már aznap megérkezhet a grill vagy a hűtő
Egyre népszerűbb a vásárlók körében az aznapi kiszállítással vagy áruházi átvétellel történő rendelés az Euronicsnél. A megrendelés napjára házhoz szállítást ígérő szolgáltatás tavaly nyáron indult, idén pedig még szélesebb időablakkal lehet már rendelni Budapesten belül. Az online leadott rendeléseket pedig az áruházakban is át lehet venni akár még aznap, ez a szolgáltatás már országszerte elérhető ingyenesen. Az ilyen módon rendelt termékek toplistáján ott vannak a ventilátorok, a kávék, a mosószerek, és az állateledelek, de rendeltek már asztali grillt is így.
Elérhetővé válik az automatikus munkabérelőleg
Automatikus Munkabérelőleg Rendszer (AMBER) néven biztosít új szolgáltatást a MagNet Faktor a Kulcs-Soft-tal partnerségben. Az új megoldás segítségével a bérszámfejtő szoftvert használó cégek alkalmazottai gyorsan és egyszerűen juthatnak a már ledolgozott munkanapok után járó fizetésükhöz. A munkavállalók mellett a vállalkozásoknak is kedvező ez a lehetőség: az adminisztratív terheik csökkennek, a bérfizetés pedig rugalmassá válik.