Külföldi piacokra készül a ProSys
Új rendszereken vált elérhetővé a ProSys Kft. adatelemző megoldása, a Servio. A társaság a hazai piaci lehetőségek bővítése mellett már a külföldi bevezetés előkészítésén dolgozik.
Jelentős fejlesztést zárt le múlt év végén a Laurel Cégcsoporthoz tartozó ProSys Kft., amelynek köszönhetően a társaság Servio nevű többdimenziós, dinamikus adatelemző és kimutatás-készítő megoldása képes kapcsolódni társvállalatai, a Laurel Kft. és a ProgAdat Kft. ügyviteli rendszereihez is.
„A tavaly végrehajtott fejlesztéseink eredményeként Servio adatelemző megoldásunk iránt jelentős a külföldi érdeklődés, de a hazai felhasználók száma is robbanás előtt áll. Az új lehetőségeknek köszönhetően az idén legalább 30 százalékos forgalomnövekedést várunk” – számolt be a tervekről Szappanos Zoltán, a ProSys Kft. ügyvezető igazgatója. „A hazai piacbővítés mellett a Servio erőteljesebb külföldi bevezetésének előkészítését végezzük. Jelenleg azt vizsgáljuk, milyen üzleti modell lenne a legcélravezetőbb, hiszen az online értékesítés is elképzelhető, de akár disztribútorokon, partnereken keresztül is forgalmazhatjuk a terméket. Kezdetben Szlovákiában és Ausztriában szeretnénk rendszerünket markánsabban bevezetni” – tette hozzá Szappanos Zoltán.
Mivel az évek óta tartó válság miatt a kiskereskedelmi forgalom egyre csökken, nincs esélye a cégeknek az expanzióra, ezért a belső lehetőségek, kapacitások jobb kihasználása felé fordultak a vállalkozások. A cégvezetők a vállalati adatvagyon hatékony kiaknázása érdekében fokozottan keresnek könnyen használható, grafikus elemzéseket kínáló üzleti intelligenciarendszereket – számolt be a piaci helyzetről a szakértő.
A ProSys saját fejlesztésű Servio rendszere azzal érdemelte ki a nemzetközi figyelmet, hogy elsősorban nem egy program, hanem inkább egy univerzális kezelői felület, amelyet adatbázisokra illesztve egy jól használható döntéstámogató eszközt kapnak a felhasználók. A megoldás bármilyen ügyviteli rendszer – például SAP, Microsoft NAV, stb. – adataival is dolgozhat. „Használata egyértelmű, és ebben a szegmensben egyedülálló módon képes offline üzemmódban is működni, így akár egy külső helyszíni tárgyalás alatt is hasznos elemzésekkel tudja segíteni a döntéshozók munkáját” – emelte ki a ProSys vezetője.
Az egyszerűen kezelhető felhasználói környezet úgy alakít vizuális információkká (diagramok, grafikonok, stb.) adatokat és összefüggéseket, hogy az üzleti folyamatokat azonnal felismerhetővé teszi, sőt akár trendszerűen előre meg is becsüli. Az alkalmazónak csak azt kell tudnia, mit kérdez, milyen információra van szüksége. A Servio a szokásos pénzügyi beszámolók, forgalmi, eredmény-, vagy készletkimutatások mellett alkalmas a dolgozói teljesítmény felmérésére is. Képes „mi lenne ha” jellegű előkalkulációk, modellek készítésére, megnézhetjük, hogyan alakulnának cégünk mérőszámai, ha csökkennek a beszerzési vagy eladási árak, ha nő a fizetés, vagy átalakul a piac.
Kapcsolódó cikkek
- A Dell új partnereszközzel ünnepli PartnerDirect EMEA ötödik évfordulóját
- Termelés-optimalizálás felsőfokon Preactorral
- Van még mit javítani a vállalatirányítási rendszereken
- Hangalapú üzleti előrejelző szoftverrel lép világpiacra a Nextent
- A Fujitsu saját fejlesztésű technológiával digitalizálja a „post-it cédulás” brainstorming folyamatát
- SAP: HANA újdonságok
- Átszabta ERP-rendszerét a Microsoft
- Százötvenhét százalékos eredménynövekedés a rEVOLUTION-nál
- Hatékonyabb ügyfélszolgálat és kintlévőség-kezelés válság idején
- StruxureWare Data Center Operation Suite 7.1: Rugalmas vállalati folyamatmenedzsment
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés
A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.
Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.
Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric
Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.