Hogyan mobilozunk világszerte?
A Nielsen legújabb felmérésből kiderül, milyen eltérések és hasonlóságok figyelhetők meg a mobilhasználati szokások tekintetében világszerte. A felmérés 10 ország bevonásával készült, amelyek között az Egyesült Államok, Kína, India, Ausztrália és Dél-Korea is szerepelt.
A Nielsen felmérése arra próbál rávilágítani, milyen eltérések körvonalazódnak az egyes országokban a mobilhasználati szokások terén. 10 különböző ország adatait vetették össze: Ausztrália, Brazília, Kína, India, Olaszország, Oroszország, Dél-Korea, Törökország, az Egyesült Királyság és az Egyesült Államok szokásait vizsgálták.
Kapcsolódó cikkek
- ASUS Fonepad: táblagép a telefonom
- Az iPhone 5 ötödik az elégedettségi listán
- Firefox mobil operációs rendszer
- Már a Facebook iOS kliensével is lehet ingyen telefonálni
- Mivel lehet levenni a lábukról a fogyasztókat?
- A Novell fókuszában a mobilitás áll
- Elbaltázott telefondizájnok
- Mobilharc
- Szoros küzdelem a BeeSmarter Mobil Programozó Csapatversenyen
- A neten tájékozódnak a nők randi előtt
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés
A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.
Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.
Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric
Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.