Új reklámmegoldás a Gmailben
Nemrég debütált Gmailben a füles felhasználói felület, ahol a felhasználók új típusú hirdetésekkel is találkozhatnak.
A régi Gmail felületen a levelezés tetején voltak a reklámok, mostantól viszont „Inbox” mappába kerültek, ami már három fülből tevődik össze. Ezek a hirdetések nem úgy néznek ki, mint a levelek, de hasonlóan viselkednek. A felhasználók nem csak megnyitni tudják, de továbbítani is másoknak, valamint azt is meglehet adni, hogy a jövőben nem szeretnének több ilyennel találkozni. Onnan lehet tudni, hogy valóban hirdetéssel van dolgunk, hogy ezek a „Promotions” fül alá kerülnek, és „Reklám” felirattal látják el őket. Amikor még fel lehet ismerni őket, az az árnyékolt háttér.
Azt is beállíthatjuk, hogy egyetlen hasonló hirdetés se jelenjen meg. A fülek melletti plusz jelre kattintva megjelenik egy ablak (lásd a képen), ahol megadhatjuk, mi jelenjen meg fiókunkban. Itt a régi típusú elrendezéshez is vissza lehet térni.
Forrás: Techspot.com
Kapcsolódó cikkek
- Három új mobil nyomtatási megoldás a Samsungtól
- Aki nem figyel, feleslegesen fizethet
- Az IBM Big Data megoldásaival fejlesztik a holland árvízvédelmet
- A GTS a Ciena eszközeit választotta nemzetközi hálózatának bővítéséhez
- PowerEdge VRTX – nagyvállalatok számára is
- PowerEdge VRTX – egységesített informatikai megoldás a kisvállalatoknak
- Budapestre érkezett a Dell Solutions Tour 2013
- Biztonsági kockázatok a hazai BYOD-korszak hajnalán
- A Google többet tud rólad, mint az állam
- Trükkök az online apróhirdetésekhez
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés
A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.
Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.
Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric
Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.