Összefogva edukál a magyar keresőmarketing szakma

forrás: Prím Online, 2020. június 1. 14:55

A 2019-ben megalakuló DIMSZ Keresőmarketing tagozata közös kommunikációs platformot indított a keresomarketing.hu webcímen. Az oldal és a szervezet célja egyaránt egy olyan hiteles szakmai bázis kialakítása, mely magas színvonalú edukatív tartalmak és megbízható szakmai információk forrása.

 

Edukációs cikksorozat

A keresomarketing.hu-n a következő egy hónapban, a DIMSZ SEM tagozatban szereplő, elismert hazai szakemberek által összeállított tematikában jelennek meg cikkek, melynek célcsoportja minden olyan hazai vállalkozás vezetője vagy tulajdonosa, a szakmában aktív marketing szakember és fiatal pályakezdő, aki még csupán érdeklődik vagy már aktívan használja a keresőmarketing eszközeit.

 

PPC felületek, Google és YouTube Ads, Facebook és Instagram hirdetések, üzleti kapcsolódási pontok, UX/UI. A megjelenő cikkek tematikájának kialakításakor nem más volt a cél, mint hogy a lehető legmagasabb szakmaisággal, ám az ügyféloldal számára is érthető, átlátható formában kerüljenek összeállításra az anyagok. 

 

Bay Áron, a tagozat elnöke elmondta: „Az elmúlt években számos középhaladó és haladó szintű szakmai anyagot készítettek a tagozatban aktív szakemberek. Ezzel az edukációs projekttel elsősorban azokat célozzuk, akik még csak most ismerkednek a digitális marketing ezen speciális területével. Szeretnénk megmutatni, hogy a keresőmarketing egy komplex terület számos lehetőséggel, amiből a megfelelő eszközök kiválasztásával minden hazai vállalkozás profitálhat.”

 

Ingyenes kutatási anyag

A szakmai összefogás, a sikeres tag -és közös platformindulás mellett a szervezet teljes mértékben ingyenesen letölthetővé tette tavaly év végén készült kutatását, mely a „Hogyan válasszunk keresőmarketing ügynökséget?” kérdésre kereste a választ. A hiánypótló kutatás teljes verziója részletesen bemutatja a hazai vállalkozások döntéshozóinak preferenciáit a digitális ügynökségválasztással kapcsolatban. 

 

A tagozat idei célkitűzései között szerepel még egy olyan oktatási sorozat létrehozása, mely az utánpótlásképzést támogatja. Ehhez minden részt vevő tag delegál oktatót, így a hallgatók tudása széles körű, minden fő területet érintő, mégis keresőmarketing specifikus. A képzésben való részvétel limitált, költségtérítéses és ösztöndíjas konstrukcióban lesz elérhető.

 

A kutatás teljes anyagát, a friss szakmai tartalmakat és a később induló oktatási lehetőségre vonatkozó információkat egyaránt a keresomarketing.hu oldalon teszi elérhetővé a DIMSZ keresőmarketing tagozata.

 

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Egyedülálló elektromos kerékpárral erősít a Decathlon

A mikromobilitási trendek átformálják a városi közlekedést, az infrastruktúra fejlesztésével folyamatosan nő a kerékpározók száma, emellett pedig egyre inkább előtérbe kerülnek az elektromos kerékpárok. 

2024. április 26. 19:40

Sportfogadásban lett sikeres a profi ladbarúgó, aki saját platformot hozott létre

17 évig volt profi labdarúgó Csépányi Gábor, aki ma már a sportfogadás területén működik sikeresen. Saját fejlesztésű platformjaimmár milliárdot képviselő üzlet, amellyel most nemzetközi vizeken is bizonyít.

2024. április 26. 17:56

Tippek a hosszabb üzemidőhöz a HONOR-tól

A HONOR készülékei, a kedvező árútól a csúcskategóriásig kiváló akkumulátor üzemidővel rendelkeznek, mérsékelt igénybevétel mellett akár egész nap használhatóak. Ettől függetlenül azonban érdemes figyelni arra, hogy miként tudjuk a leghatékonyabban kihasználni az üzemidőt, hogy még véletlenül se merüljön le okostelefonunk.

2024. április 26. 16:19

A Sprinter felvásárlásával lépne jelentőset a SAMEDAY

Az akvizíció révén a SAMEDAY magyarországi házhozszállítási infrastruktúrája 60 százalékkal bővülhet a Sprinter tulajdonában lévő több mint 450 kézbesítési pont átvételével. A felvásárlást jelenleg a hatóságok vizsgálják. Ha a felek megkapják a jóváhagyást, az ügylet lezárultát követően egy 6000 átvételi pontból álló régiós out-of-home átvételi hálózat jöhet létre a magyar, román és bolgár piacokon.

2024. április 26. 14:44

Álljunk meg egy parkolásra – így parkolunk a fizető övezetekben

A fizetőparkolás intézményét sok autós a sofőrök ellenségeként éli meg, miközben annak egyik fontos célja éppen a forgalomszabályozás és a városi parkolókapacitás hatékonyabb kihasználása, különösen a sűrűn lakott területeken. A Yettel mobilparkolás szolgáltatásának elemzésével érdekes megállapítások derültek ki a hazai autósok szokásairól, most pedig szervizcsomagot és üzemanyag utalványt is érhet a mobilparkolás használata.

2024. április 26. 13:10

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50