A Viber és a Fanbot.ai különleges matricái és chatbotjai gamereknek
A világ egyik vezető üzenetküldő alkalmazása, a Rakuten Viber bejelentette legújabb együttműködését a Fanbot.ai-val, amelynek értelmében az oldal eSports chatbotja kizárólag a Viber alkalmazáson keresztül lesz elérhető.
Az új chatbot számos funkcióval és szolgáltatással várja az eSport rajongóit:
- Azonnali hozzáférés exkluzív tartalmakhoz, videókhoz, eredményekhez, mérkőzések időpontjaihoz és sok más érdekességhez
- Aktív közösség, akikkel valós időben oszthatod meg véleményedet és saját tartalmaidat
- Feldobhatod üzeneteidet a különböző ligákhoz készült, egyedi matricacsomagokkal
A Viber fan Communities oldalán keresztül a felhasználók olyan egyedülálló tartalmakat érhetnek el, mint az élő streamek. A rajongók azonnal értesülhetnek a legújabb eredményekről, miközben barátaikkal és családtagjaikkal chatelhetnek és megoszthatják véleményüket az eSportról akár egymilliárd emberrel világszerte. A közösség tagjai ezen felül egy Viber matricacsomagot kapnak ajándékba, amely külön az eSportok szerelmeseinek készült.
„Sportrajongók milliói már okoseszközük segítségével értesülnek kedvenc csapatukat érintő hírekről és eredményekről, azonban a jelenlegi platformok nem képesek lépést tartani a drukkerek folyamatosan növekvő igényeivel.” – mondta Cristina Constandache, a Viber globális együttműködésekért felelős alelnöke. „A Viber és a Fanbot.ai új kommunikációs lehetőségeket biztosít a rajongóknak, valamint egyesítik a már meglévő interakciós lehetőségeket, és arra bátorítják a felhasználókat, hogy globális szinten is lépjenek kapcsolatba rajongótársaikkal.”
Az Esport rajongók mostantól bizonyos tornákat élőben követhetnek a Viberen keresztül, valamint az eSports Fanbot chatbot segítségével azonnal értesülhetnek a mérkőzések időpontjairól, eredményekről, és az aznapi legjobb streamek sorrendjéről. A Community tagjainak hamarosan lehetőségük lesz a mérkőzések eredményeinek megtippelésére, valamint külön csapatközpontú keresések indítására is.
Kapcsolódó cikkek
- Egy insurtech is a Fintechshowra keveredett
- 100%-ban megbízható adatvédelem a Vibernél
- A Rakuten és a Techstars közösen segítik a startupokat
- Bevételük negyedét veszíthetik el azok a cégek, melyeknek nincs digitális ügyfélszolgálata
- Új funkcióval bővül a Viber
- Fél perc alatt is elvégezhető egy kárbejelentés
- "Utazás majomszokás!" animált matricagyűjtemény a Viberen
- Virtuális mentorokkal segíti a Telekom az újévi fogadalmak betartását
- A chatbot segít az ajándékválasztásban
- Az iLex és az IBM Cloud magyarul beszélő, jogi területen bevethető chatbotot mutatott be
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés
A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.
Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.
Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric
Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.