NMHH: négy rádió ér el naponta legalább egymillió embert
Naponta 5,5 millióan, hetente pedig több mint 7,1 millióan hallgattak rádiót 2019 harmadik negyedévében a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) hallgatottsági adatai alapján. Országosan a 15 éves vagy idősebb lakosság 66%-ánál naponta, míg 85%-ánál hetente szól rádió. A milliós hallgatottsági küszöböt a Retro, a Petőfi, a Kossuth Rádió és a Rádió 1 lépte át.
Országosan egy átlagos napot alapul véve a Retro Rádió a leghallgatottabb rádió 1,7 millió hallgatóval, amelyet a Petőfi Rádió (1,3 millió fő), majd a Kossuth Rádió követ 1,1 millió fővel. A Rádió 1 átlag napi közönsége egymillió körüli, az ötödik a Dankó Rádió 221 ezer fővel. A Bartók Rádió 83 ezres napi hallgatótáborral rendelkezik. Az InfoRádiónak naponta 61 ezer hallgatója van, a Jazzy Rádiónak 43 ezer, a Duna World 14 ezer hallgatót tudhat magáénak, a Tilos Rádió pedig 11 ezret.
Magyarországon a 15 éves vagy idősebb lakosság 66%-ánál naponta, míg 85%-ánál hetente szól rádió. Budapesten a 15 éves vagy idősebb lakosság 56%-a naponta, míg 80%-a heti rendszerességgel hallgat valamilyen rádiót.
A fővárost vizsgálva a Rádió 1, a Retro Rádió és a Kossuth Rádió áll a képzeletbeli dobogón 206 ezer, 202 ezer és 157 ezer fős átlagos napi hallgatóval. Ezeket követi a Petőfi Rádió (118 ezer fő), az InfoRádió (36 ezer fő), a Jazzy Rádió (27 ezer fő) és a Bartók Rádió (21 ezer fő). Napi 15 ezer hallgatóhoz szól a Dankó Rádió és 8 ezerhez a Tilos Rádió.
Az országos, a fővárosi és a megyei jogú városi rádiók idei harmadik negyedévi részletes hallgatottsági eredményei a hatóság honlapján a Kutatások menüpontban böngészhetők, ugyanitt megtalálhatók a felmérés korábbi eredményei is. A rádiók és az ügynökségek korlátlanul férhetnek hozzá a rádiópiaci szakemberek által javasolt módszertan alapján előállított adatokhoz, a nyilvánosság azonban szűkített információkat kap a piaci szereplők gazdasági érdekeinek védelmében.
Nem járultak hozzá eredményeik publikálásához:
Civil Rádió, Karc FM, Klasszik Rádió, Klubrádió, Magyar Katolikus Rádió, Manna FM, Mária Rádió, Sláger FM, Sola Rádió, Trend FM.
Kapcsolódó cikkek
- Médiatanács-bírságok helytelen korhatár-besorolás miatt
- Az NMHH az Óbudai Egyetemnek is hírközlési labort adományozott
- Ismét bírságolt a Médiatanács
- Médiatanács: véleményezhetők két városi rádiós frekvencia pályázati felhívásának tervezetei
- Karas Monikát a BEREC alelnökévé választották 2020-ra
- NMHH Médiatanács: Ismét szólhat a Rádió 1 Dunaföldváron, Baján, Szekszárdon és Pakson
- NMHH Médiatanács: több mint 46 millió forint tizennégy közösségi médiaszolgáltatónak műszaki fejlesztésre
- Hírközlési labort adományozott az NMHH a Puskás Tivadar Távközlési Technikumnak
- A Bosszúállók: Végjáték tarolt a magyar mozikban 2019 második negyedévében
- Újra a hálózatsemlegesség védelmében hozott döntést az NMHH
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.
Továbbra is az InfoRádió szólhat a Budapest 88,1 MHz-es frekvencián
Egyedüli pályázóként az InfoRádió Kft. nyerte meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa által a Budapest 88,1 MHz-es frekvencia használatára kiírt rádiós pályázatot, így a médiaszolgáltató szeptember 1-je után is folytathatja működését. A testület legutóbbi ülésén azt is megállapította, hogy a Balázsék című műsorszám ismét törvényt sértett, amikor a rasszizmusból táplálkozó humorizálásra építette a január 15-i műsor.
Mennyire vannak biztonságban a jelszóval védett adataink?
Manapság egyre több és egyre nagyobb volumenűek az adatlopások, ráadásul az adatszivárgások egyre többe is kerülnek a szervezetek számára. A technológiai újításoknak köszönhetően a kibertámadások napról napra kifinomultabbak, és a legerősebb jelszót is feltörik. Ennek ellenére továbbra is ez a vállalatok által leggyakrabban használt biztonsági módszer világszerte.
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.