Stratégiai szövetséget kötött a CA és a BEA Systems
A BEA Systems és a CA stratégiai megállapodást kötött, melynek célja a teljes vállalatra kiterjedő személyazonosság és hozzáférés-felügyelet egyszerűsítése és áramvonalasítása. A közös fejlesztésekkel – melyek egységesítik a felhasználó-felügyeleti és SOA infrastruktúrát, valamint az egypontos webes bejelentkezést – csökkenthetők az informatikai költségek és javítható a teljesítmény.
A szövetség célja a BEA AquaLogic és WebLogic termékcsaládjainak integrációja a CA személyazonosság és hozzáférés-felügyeleti (identitiy and access management – IAM) technológiáival, elsősorban a SiteMinder és az Identity Manager termékekkel. Ennek érdekében a CA a jövőben a BEA díjnyertes WebLogic Serverét használja IAM alkalmazásszerverként.
A cégek a közeljövőben számos teszttel és ellenőrzéssel finomítják megoldásaikat a szorosabb integráció érdekében. A megállapodás értelmében a BEA és a CA elsősorban az alábbi területekre koncentrál:
- Tervezés és fejlesztés – A két cég tervezi a CA SiteMinder, illetve a BEA WebLogic és AquaLogic technológiái közötti integráció ellenőrzését és tovább javítását, valamint szoros együttműködést a személyazonosság és hozzáférés-felügyeleti szabványok terén.
- Terjesztés – A CA Identity Manager vásárlói a jövőben megkapják az ajánlott alkalmazásszerver, a WebLogic Server Premium Edition licencét is.
- Marketing – A cégek marketing- és értékesítési programokat dolgoznak ki, amelyek hangsúlyozzák a közös megoldások értékét a meglévő és potenciális vásárlók felé, és egyesítik erejüket az új ügyfelek megszerzése terén.
Kapcsolódó cikkek
- A Cisco és a 3TS kockázati tőkealapot indít Kelet-Közép-Európában
- Az S&P és a Moody's visszavonta a Magyar Telekom önálló minősítését
- Humán erőforrás szolgáltató központot nyitott a Nokia Komáromban
- A DivX megveszi a H.264-et fejlesztő MainConceptet
- A legjobb hazai vállalati weboldal
- Magyar Telekom: 10 éve a tőzsdei parketten
- Noreg: az idén 500 millió forint bevétel
- Az Autodesk felvásárolja a Hanna Strategies vállalatot
- Két új négymagos HP munkaállomás
- Új vezető az Allied Telesis-nél
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az LG új kampánya megtanít arra, hogyan nevelhetjük a hírfolyamaink algoritmusait
Az LG Electronics (LG) elindította Optimism your feed nevű globális kampányát. Az akció elsődleges célja, hogy pozitív és inspiráló tartalmak közzétételére ösztönözze a felhasználókat, és ezáltal egy optimistább hangulatot teremtsen a közösségimédia-platformokon.
Szerte a világban népszerű az amerikai magyar „nyomokat” bemutató applikáció
Három éve indult útjára a digitális “jenki huszár”, azaz a Hello HuGo nevű applikáció, amely felhasználóbarát módon gyűjti össze a lehető legtöbb magyar vonatkozású pontot az USA-ban, amiből eddig több, mint 1500 található az appon. A ma már nívódíjas alkalmazást több, mint tízezer ember használja az Atlanti-óceánon innen és túl, Ausztráliától, Kanadán át Indiában, Belgiumban, Franciaországban, Mexikóban, Jamaikában és még több más országban keltette föl az emberek érdeklődését.
Növeli európai termelési kapacitását a Schneider Electric
A Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat kedden megnyitotta okosgyárát Dunavecsén. A 28.000 négyzetméteres épületben ötszázan dolgoznak majd.
GKID-Mastercard eTOPLISTA 2023 – a legnagyobb és legismertebb webáruházak rangsora
A GKID 2015 óta készít nyilvános rangsorokat a magyar piacon működő, és ott a legnagyobb forgalmat generáló online kereskedőkről. Az e-kereskedelmi kutató- és tanácsadócég a Mastercard közreműködésével idén négy tematikus forgalmi rangsort állított össze. A TOP15 legnagyobb forgalmú e-kereskedő mellett ismét elkészült az élelmiszerek és háztartási cikkek online értékesítésével foglalkozó kereskedőket tömörítő TOP10-es FMCG lista, valamint a legalább bruttó 5 milliárdos online kiskereskedelmi forgalmat elérő, 100%-ban magyar tulajdonú kereskedőkről is rangsor készült. Ebbe a mezőnybe idén is 13 magyar webáruház került be.
A vállalkozások online jelentlétét tuningolja a Telekom
A Telekom megbízásából készült friss, reprezentatív kutatásból kiderült: a legtöbb vásárló számára nemcsak, hogy bizalmat építő, de vásárlást befolyásoló szempont az, hogy egy vállalkozásnak legyen saját honlapja. A Magyar Telekom legújabb szolgáltatása, az Instant Honlap segíti a gyors és hatékony online jelenlét kialakítását.