Másodpercenként egy újabb taggal bővül a LinkedIn közösségi oldal
A magántulajdonban lévő cégnek már 85 millió tagja van, és másodpercenként egy újabb felhasználó csatlakozik az internetes közösséghez - mondta el Jeff Weiner, a LinkedIn vezérigazgatója a San Franciscóban megrendezett Web 2.0 konferencián. A regisztrált tagok fele az Egyesült Államokon kívül él. A közösségi oldal népszerűsége elsősorban Brazíliában és Kínában növekszik hatalmas lendülettel.
Weiner szerint az a legnagyobb különbség az általa vezetett cég és a közösségi oldalak királyának tartott Facebook között, hogy a LinkedIn elsősorban a karrierépítést elősegítő kapcsolatépítésre helyezi a hangsúlyt és nem teregeti ki a tagok magánéleti titkait. "A főiskolai évek alatt valószínűleg sokan megfordultunk olyan őrült bulikban, ahol például kézen állva ittuk a sört egy hatalmas hordóból. Nem hinném, hogy bárki örülne annak, ha az erről készült felvételeket mondjuk a jövendőbeli főnökei is megcsodálnák. Az emberek többsége igyekszik szétválasztani a magán-, és a munkahelyi életét" - hangoztatta Weiner.
A LinkedIn éppen ezért egy olyan közösségi oldal, amely kifejezetten a kollégákkal, főnökökkel és az alkalmazottak toborzásáért felelős személyekkel való kapcsolattartást teszi lehetővé. A céget 2003-ban alapították és székhelye a kaliforniai Mountan View városában van. A bevételeit reklámhirdetésekből, előfizetési díjakból és a munkáltatókat a jelentkezőkkel összekötő szolgáltatásából nyeri.
A több mint 500 millió taggal büszkélkedhető Facebookon az ismerősök egészen magánjellegű információkat is megosztanak egymással, vagy akár a felhasználók mindegyikével.
Kapcsolódó cikkek
- Az olasz miniszterek Twitteren keresnek munkatársat
- Elavulttá válnak a munkaerő toborzására és megtartására használt hagyományos módszerek
- Internet Hungary - Néhány éven belül visszaeshet a közösségi oldalak látogatottsága
- Nem elégséges a kisgyermekek védelme az internetes közösségi hálózatokon az Európai Bizottság szerint
- 1 millió aktív Közösségi mappa a CitroMailen
- A közösségi oldalak látogatása elősegíti a mobil internetezést
- Tweetelj, keress és vezess! – Közösségibb navigáció a TomTomtól
- Brit zavargások - A közösségi oldalak képviselőivel egyeztetne a belügyminiszter
- Vizsgálják a cégek helyét a közösségi médiában
- A közösségi médiában való jelenlét támogatja az értékesítést
Infotársadalom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tökéletesre csiszolt autóval döntené meg világrekordját a Széchenyi-egyetem hallgatói csapata
A SZEnergy Team tavaly májusban az energiahatékonysági és az autonóm kategóriát is megnyerve, kettős győzelemmel és saját korábbi világcsúcsát megdöntve zárta a világ legnagyobb energiahatékonysági versenyét, a Shell-Eco Marathont. A győri Széchenyi István Egyetem csapata idén a szokásosnál is magasabbra tette a lécet: a cél a dupla címvédés, ha lehet, újabb világrekorddal. Mielőtt elutaztak volna a verseny helyszínére, bemutatták elkészült fejlesztéseiket.
A Continental budapesti gyára „Megbízható Munkaadó” díjat kapott
A Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK) idén többek között a Continental budapesti telephelyét, a Continental Automotive Hungary Kft.-t díjazta a „Megbízható Munkaadó” címmel – melyet 2022-ben a teljes magyarországi Continental csoport nyert el. A rangos díjat az újonnan bevezetett szabályok értelmében a győztes az eddigi kettő helyett, immáron három évig tudhatja magáénak. Az elismeréssel azon cégeket tüntetik ki, amelyek példaértékű módon gondoskodnak dolgozóik munka-, valamint életkörülményeiről.
Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés
A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.
Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.
Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric
Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.